"what stays in Egypt, stays in Egypt" /fröken J

Nu är vi tillbaka till civilisationen här i gamla svedala efter en mycket händelserik
vecka i Egypten. Veckan bjöd på allt mellan himmel och jord, gott och ont, panik och
avslappning, sol och bad, rädsla för sitt liv och den bästa dagen i mitt liv.

Det är en omöjlighet för mig att skriva om allt som hänt, det får jag berätta när jag ser
er.. Men jag kan sammanfatta med lite bilder och texter i alla fall. Det jag kan säga är
dock att det var liiite magstarkt att åka reguljärt och bo i en helt främmande lägenhet
som låg lång bortom allt vad civilisation heter. Det var tur att vi köpte dagspass på hotellet
"Grand Plaza" så vi fick en riktig pool och hav att bada i.

Nåväl, here comes lite foton!










Delfiner i vattnet där vi snorklade.
Mongopepsi.

Fynd från Egypten, 200 kr för allt.

Bäst av allt vad snorklingen vi var iväg på en heldag. Klarblåare vatten finns inte,
delfiner i det fria, fiskar i alla regnbågens färger.. ahh, jag vill tillbaka dit!

Men jag är rätt glad att vara hemma ändå och få börja jobbet igen. Jag har dock
blivit sjuk som ett as så nu måste jag kurera mig så jag blir frisk snart!

Avslutar med ett citat (ett måånga) sagt av Jocke:
"Vi är sex här, vi har sex hål. Bättre än så här blir det inte!"

- sa han när han höll i ett sexpacks ölsnöre och utmanade oss alla på dragkamp.

Kommentarer
Postat av: rawbert

många fina bilder :) jag ska ha förhör med alla er så ni får berätta i detalj om hur det var !



kram

2008-08-12 @ 09:58:38
Postat av: Mijo

"Har du tänkt och onanerat någon gång på en kille?"

2008-08-12 @ 17:20:21
Postat av: Mijo

hahaha.. "Allah heter Glenn i Götebooorg, Allah heter Glenn i götebooorg, allah heter Glenn, allah heter Glenn, allah heter Glenn i Göteborg"

2008-08-12 @ 17:21:24
Postat av: Malin

Tack för alla tips. Det ser underbart ut!

// Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback