T minus 51 dagar.

Idag är det femtioen dagar kvar tills jag fyller 24 bast.
Känns bra att ha ett helt år kvar till att bli 25.
Jag menar, det är ju bara utför efter det...
;)

Hursomhelst.
Det är ju ingen nyhet att jag alltid skriver önskelistor inför sådana högtider.
Så here comes årets frökenJsvillhalista:

1. Tvättmaskin - helst en med torktumlarfunktion också.
2. Platt-tv
3. Iphone (min mobil sjunger faktiskt på sista jävla versen)
4. Bil
(peugeot 306)
5. Presentkort på IKEA, Village, Åhléns.

Sådär.
Va väl inte så farlig va?

^^,

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Kombinerad tvätt & tork är tydligen askasst, så inget att rekommendera. Larsa har tydligen hört många som sagt det iaf.

Postat av: Maja

Men vad sjutton, om du önskar dig en tvättmaskin i 25 års present redan nu så har det redan börjat gå utför... ;-) Mohaha....

2008-08-22 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback