organisatör.

Igår var jag och M på IKEA och valde ut vår nya säng.
Dubbelsäng, might I add. Och det kommer bli sweet!

Annars går packningen enligt planerna, förutom att M har insjuknat i 
nån form av ovanlig virussmitta, som enligt honom gör honom "himla trött och febrig"
till och från.
Smitare, om du frågar mig.

Anywho.

Det här är vad vi har kvar att...

packa:
- skafferigrejer + mat
- kläder
- sängkläder + sofföverdrag
- de sista kökssakerna
- lampor

köpa:
- nytt bort och stolar
- spotlights
- matbordslampa
- platt-tv
- tv-bänk
- soffbord
- golvlampa till vardagsrum
- tvättmaskin
- rund hallmatta
- hallmöbel
- några hyllor

En smärt liten lista, det där.
...nästan lika smärt som jag.


Kommentarer
Postat av: rawbert

det hade ju varit enklare att skriva vad ni inte skulle köpa, hade blivit en kortare lista :D



kram

2008-08-28 @ 08:58:58
Postat av: Manne

vafan... jag har bältros! och det är inte så ovaligt...om man är över 50 år :D



Och jag var på bra humör på IKEA tills kanske sängavdelningen sen tröttna jag. Jean gick å kollade på allting. -Wow kolla in den här köttbullen Manne, den kanske vi behöver i nya lägenheten.



:D

2008-08-28 @ 12:10:10
Postat av: .Westerdahl

får hoppas på att det blir fint ;)

och tack igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback