...och lite mer shopping

Jag borde verkligen spara vartenda öre nu tills vi flyttar eftersom det är
rätt så mycket nytt vi ska inhandla. Men det finns inget som hindrar mig
när jag hittar ett par jeans som (för en gångs skull) sitter som smäck!
399:- på Bikbok, höstnyhet.



Och här kommer lite av vad vi ska handla till nya lägenheten:
- dubbelsäng (finally!)
-
sängstomme
- tvåsitssoffa (skönt att ha en 3-sits & en 2-sits)
- nytt matbord och stolar
- egna handtag till det nya köket vi ska få
- platt-tv från Philips (om jag får bestämma)

Och sen är det mycket mer som behöver köpas om jag får som jag vill.
Men vi måste ta det lite pö om på, man är ju inte gjord av pengar.

Kommentarer
Postat av: rawbert

hett tips: samsung verkar göra vettigast LCD-tv's efter vad jag har läst :)

2008-08-19 @ 13:06:47
Postat av: Emelie

hah, jag känenr igen ditt shoppingsug.. när man völ har hittat dom perfekta jeansen kan inget hindra en!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback