move it, move it.

Om 14 dagar ska vi flytta ut ur vår lägenhet till vår nya, fina.
Och det ska bli very nice, har tillochmed köpt en ny
matta idag (kommer bli fin mot allt vitt).

Det är bara det att jag har lite problem med att hantera själva flyttandet,
så min snälla och tjänstvilliga hjärna har istället gått in i förnekelse-mode.

"Flytta? What? Vem?... nejnej, inte ska vi flytta"

"Packa? Va ? nää... nejnej... sitt du ner och drick en öl i stället"

"Ringa viktiga samtal och övertyga de gamla hyresgästerna att vi får flytta in en dag tidigare?
pffft... lita nu på mig; lägg dig du i soffan och läs en tidning och lämna planerandet åt mig..."



...jag förväntar mig att den här flytten kommer gå lika smärtfritt som en rotfyllning.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Inte en susning om vem det är. Nån idiot som jag försöker få reda på vem det är iaf. Tror ju mer på Larsa än nåt anonymt pucko!



Hoppas flytten går bra sen o att man får komma på inflyttningsfest. Ni kommer självklart vara välkomna hit, så snart vi fått omtapetserat o allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback