helgen.

Mycket resande blev det den här helgen.
Efter jobbet i fredags tog vi tåget till flen, och hämtade bilen för att brumma
till trosa på kräftis. Dock så glömde vi kräftorna på tåget (smarto!) så
vi åt pizza istället! ^^,

På lördagen var det kräftis i flen och då gick det bättre med kräftorna.
Det gick också bra med tillbehören (läs: snapsen) eller vad säger du Agge? ;-)
Och som jag saknat min fina Agnes! Såå roligt att ni joinar oss i Örebro snart!
Filmkvällar och shoppingrundor here we come!

Kvällen var iaf lyckad som få med skratt, dans och fotmassage (eller var det
fotmassaker?) ^^, Var inte i säng förrän seeent och vaknade självklart upp fräsch
som en sommaräng kl 14.00 idag. Kul.

Nu är vi iaf hemma igen och efter att ha botat min huvudvärk så känner
jag mig rätt pigg ändå. Fast så pigg att jag orkar ta itu med lite flyttpackande
är jag nog inte om jag känner efter.. Att sätta på två tvättar kändes till och med
som överkurs.

'til later,
Miss J

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Oh fy fan, glömde ni kräftorna på tåget? Hoppas nån hittade dem snarast eller att tåget städades omgående så de inte ligger där o ruttnar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback