arrivederci!

Snart drar jag, M plus massa vänner till Egypten en vecka och latar oss i solen
tillsammans med kamelerna. Men jag ska vakta min rygg, man vet ju aldrig om
M får för sig att ett par kameler verkar bra att ha med sig hem istället.

Och jag lovar att ta en massa kort som du kan sitta och bli avis på.
(Känn dig särskilt träffad, Robert!)

Såå.
Snart är jag påväg till värmen (igen) och jag ska försöka att inte bli så oförskämt brun.
NOT ^^,

Ha en bra vecka, det ska jag ha! ♥


Here we come, Hurghada!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag är inte ETT DUGG avis :-( :-( :-( Jag ska ju bara jobba och plugga.... hoppas dock att ni har det underbart, det är ni värda! Love :-)

2008-08-03 @ 13:35:02
Postat av: Erlandkathrine

You will be hearing from me soon. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback