underhållning de luxe.

Såg ni på Sanningens ögonblick på femman i söndags?

Själv hade jag sett fram emot programmet sedan de börjat sända teasern.
Vissa kanske menar att man inte ska stödja sån förnedrings-tv, men det är ju
ingen nyhet att jag sitter som klistrad framför såna program (typ Big Brother mfl).

Hur som helst så satt jag, och även M, som fastklistrade, gapandes och nästintill
hypnotiserade och lyssnade på Uffe som avslöjade han att han bland annat har:
ljugit för försäkringskassan, krockat och smitit från brottsplatsen, har stora ekonomiska
problem och har rotat i sina vänners lådor i smyg. Allt i hopp om att vinna lite cash.

Men så avslutade han med att "ljuga" om huruvida hans fru var den bästa sexpartner han haft.
Och eftersom han ljög, fick han åka därifrån utan ett enda jäkla öre.
Jag lovar att hans fru var lagom happy.

  Jäklar. Det är underhållning.


Fast lite synd om Uffe är det ju förstås.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Har ni hört nåt om lägenheterna? Nu är båda borta från hemsidan iaf.

Postat av: Patte

Råkade slå på det programmet och det kändes konstigt att han skulle ljugit om en sån sak när han redan sagt att han var attraherad av någon av hans frus vänninor.

2008-04-23 @ 19:53:00
Postat av: Anton

Jag satt i din soffa igår J och såg på reprisen :) Jag tror inte heller han ljög om det, kändes ologiskt. Och varför skulle han ljuga förresten när "sanningen" ändå kommer fram sen. Den där maskinen är ju bara hittepå.

2008-04-27 @ 01:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback