snygga spiror here I come!

Idag har jag varit på cyklande... fot (?) hela dagen, för ovanlighetens skull.
Och det tackar man ju inte nej till när solen skiner som bäst.

På förmiddagen cyklade jag till Markbacken och Rosta för att göra
en inventering av två olika bovärdskontor. Sen cyklade jag tillbaka
till huvudkontoret och käkade en snabb lunch, för att sedan gå ut
på lunchen och sola nosen. (I'm a solnörd, yes I am)

På eftermiddagen var jag inne bara ett par timmar, för att sedan cykla
ut till Varberga för att förbereda för måndagens fotosession.

Jag tippar på att jag har cyklat lugnt över en mil idag - härligt!

Fortsätter jag så här kanske jag kan komma undan med hotpants
till sommaren? (och nej, jag har inte vuxit ifrån min hotpantsdröm... än).

Kommentarer
Postat av: Rawbert

hotpants für alles!

2008-04-25 @ 09:32:46
Postat av: jänet

Rawbert: pervert!! ;)

2008-04-25 @ 13:08:28
Postat av: Tomtanja

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback