sjuk?

*inledande nysning*

Jag tror jag blir galen snart.
Jag orkar inte vara sjuk. Vill inte. Får inte.
Jag ska ju vara frisk så jag kan motionera varje dag och bli smal ju.

Inte sitta här (på jobbet dessutom) med fördragna gardiner för att jag är
så förbannat ljuskänslig. Eller ja, min näsa i alla fall.

Jag vågade mig dock ut en kort sväng på lunchen för att ta en nypa luft.
Människor omkring mig stirrade konstigt, undrade vilken snörvlande
ljuskänsligt, blekt sengångare som gick där.

Men det bjuder jag på.
Det blir värre imorn när jag ska på fest.
Undra hur mycket smink jag måste spackla på då  för att inte känna
mig som ett blekt snormonster..?

Kommentarer
Postat av: ette

ska du verkligen visa dig bland folk och skrämma ihjäl halva befolkningen? :) miss you.. pussa

Postat av: jänet

ette: nej det kanske är bäst så *nyft* miss u too!

2008-04-17 @ 15:24:21
Postat av: Mijo

You are not alone. själv är man hemma, cepesnorig med feber.

2008-04-17 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback