den som söker, finner.

Jag är väldigt nöjd med min och Ms lägenhet och stortrivs verkligen.
Men det skulle verkligen vara skönt att ha ett rum till så man slipper
ha sängen i vardagsrummet. Det blir också jättefort dammigt vilket
resulterar i att jag dammsuger som en tok, typ 3ggr/vecka. Not nice.

Därför håller vi lite smått på att söka en större lägenhet...
Men att få en central lägenhet här i stan är helt sinnessykt svårt!
Men nu tror jag att jag har ett par lägenheter på G som vi, med lite tur,
kanske har en chans att få.

---

Annars är jag förkyld och lite hängig. Ser dock fram emot singstarskvällen
på fredag. Jag bara måååste få tillbaka min ljuvliga stämma tills då
så jag kan kicka ass med E och M ;)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vart bor ni nu??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback