bokslukare

Okej, den här boken kanske inte är något för indiebokfantasten, eller för den smådryge överklassaren
som bara har Fjodor Dostojevski i bokhyllan.*
...men den är sannerligen något för den opretensiösa fröken J!
Den här boken är given i min oerhörda samling av diverse litteratur som sviktar en aning i seriositet.
I min bokhylla har jag samlat allt från tungviktare som Jürgen Habermas till lite lättare
chicklit-böcker av Martina Haag, and so on.

image231  Boken Privat: mejlkorrespondens (av Carolina Gynning & Alex Schulman)
  visar deras privata mailkontakt och avslöjar massa gott om kändisvärlden.
  Ni vet, sånt-där-man-inte-kan-leva-utan-kunskap.

 

 


Den här boken ska slukas, och inte alls ska jag skämmas för den i bokhyllan.



* Fast egentligen är det dessa bokelitister som i smyg har Kalle Anka tidningar under madrassen,
   och hela samlingen av Maeve Binchy gömt i garderoben, som de läser i smyg. Men utåt så
   kan de verkligen inte tääääänka sig att läsa något bara för underhållningens skull.
 

Kommentarer
Postat av: ette

jag vill också läsa den och få veta massa skvaller.. hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback