tröttis

Den här helgen tärde på mig mer än jag trodde. I morse när klockan ringde vid 06
var jag som ett vrak! Jag hade kunnat betala mucho pengar för att få sova några
ynka minuter till.

Men trots det har dagen flutit på i sin lilla gång. Förmiddagen kändes produktiv, och
jag fick mycket gjort. Eftermiddagen var jag och A från jobbet iväg på en föreläsning
på universitetet som handlade om hur man genomför en fusion av två företag,
med fokus på informationsdelen. Jätteintressant, trots att både jag och A satt och nickade
till då och då ;) Det var roligt för det kändes som att jag var lite på hemmaplan på
uni, har saknat det faktiskt!

Föreläsningen höll på till 15 och efter det fick jag resten av dagen ledigt!
Har jag nämnt att jag har världens bästa arbetskompisar/handledare? :)

Nu ska jag ta itu med att vika två IKEApåsar med tvätt som jag inte orkade igår.
Sen ska jag nog sova eftermiddag tror jag minsann. ZZzzZZ

Kommentarer
Postat av: Casperebba

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback