tjejkväll och bilfärd

Gårdagen var jag som tidigare nämnt ledig och det var skönt att få sova ut
och vakna upp till en härligt solig dag! Städade lite på morgonen, åt frukost
tillsammans med M och åkte sen upp på stan. Tanken var att vi skulle dra vidare till
IKEA för att införskaffa en del saker, men jag hann spendera massa pengar
redan innan vi ens åkte dit, så vi beslöt oss för att skita i saken. Vi strosade
runt på stan, hand i hand, åt lunch tillsammans och bara njöt -härligt var bara förnamnet!

Kvällen spenderades hos E +bebis E och M W. Vi lagade mat, snackade om en hel del saker
som jag inte tänker nämna här ^^, Och sen kickade E mig och MW i NE-spelet... som vanligt!
Jag hävdar dock att det var på grund av att hon bara fick barnfrågor ;)

Bilfärden hem var sen i en klass för sig.. iskallt, backande, nästan punka, en alldeles
för full man klädd i kvinnokläder ^^, need I say more?

Nu är det ännu en vacker dag, och ikväll kommer folk hit så jag behöver börja
preppa inför det. Ha en trevlig lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: ette

jag vill också vara med ikväll.. nu är jag bitter
och avundsjuk.. jag måste nog gå på systemet så jag och malin kan dricka mer rödvin ivkäll helt enkelt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback