för-födelsedag

Igår kom mamsen och papsen hit och vi åt gott och umgicks på kvällen.
Dagen idag har jag och mamma spenderat på stan här i pennybridge.
Köpte bland annat ett "skinnskal" till min kalender så jag slipper köpa en helt ny
varje år. Very användbart.

Sen så åkte vi även ut till Marieberg och köpte skor på Skopunkten. Det bidde ett
par svarta låga stövlar och ett par svarta stövletter, som ser ut som ett par ballerinas fast
med litet skaft och med 3cm kilklack. Nice!

Nu på förkvällen har vi ätit tillsammans på Jensens Böfhouse och det var supergott!
Det bästa var glassbuffén... Mmmmm ^^,

När vi kom hem så fick jag en födelsedagspresent av mamsen o papsen eftersom
vi inte ses på måndag när jag fyller år. Fick en helt egen digitalkamera -Äntligen!!
Här kommer ett invigningskort!


Såhär glad blev jag ;)



Kommentarer
Postat av: M

Du ser inte lika glad ut som när du väl fick kameran, vad står fingrara för? 2 på en skala upp till 5? :P

2007-10-07 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback