the one with the jeans

Ni minns väl den gången då jag supposedly skulle ha haft på mig
jeans som fick mig att se feministisk ut.
Enligt M.
(frågade du mig såg jag jävligt faschionabel ut.)

Anywho.

Det har visat sig att efter den kurs jag läst i snart 20 veckor (genusvetenskap),
har lämnat efter sig vissa spår.
Till exempel så behöver jag bara öppna munnen om ämnet,
så suckar M lite sådär menande.
Och högt.

Och plötsligt fick jag en idé.
Nästa gång we have an argument om något,
så tänker jag sätta på mig de där jeansen.

Lite som en fashion bitch-slap, ungefär.

Kommentarer
Postat av: Henrikeira

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback