Rosettprojekt!

image84






























Jag har sedan länge haft en liten fetish för rosetter ^^, Så när jag såg en annan bloggares pyssel
blev jag taggad att pyssla lite själv. Ovan ser ni resultatet: sidenrosettörhängen!
Jag tycker de blev superfina så imorgon är det jag som köper sidenband i andra färger och fortsätter!
Tänkte göra örhängen i svart, vitt och rött. Kul att kunna variera sig lite liksom.
Just den här färgen tyckte jag skulle passa bra till mina guldsmycken.

Så, give it to me, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ette

they are lovely baby.. do some for me too! *plirar* pussa

2007-05-30 @ 00:46:09
Postat av: jänet.

sure thing sis! vilken färg? puss.

Postat av: ette

samma som på bilden.. o röda förstås.. :) puss

2007-05-30 @ 13:36:53
Postat av: Sofia

Helt underbart söta örhängen!! Tänk om jag hade kunna vara så pysslig!

2007-05-30 @ 22:30:23
URL: http://sofianilsson87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback