my day

Nyss hemkommen från en fika på stan med min mentor och soon to be
handledare till praktiken som jag ska ha efter sommaren. I 10 veckor ska
jag vara på ÖBO (Örebrobostäder), vilket ska bli superspännande!
Jag ser verkligen fram emot praktiken och jag försöker hålla alla tummar och
tår för att saker och ting ska klaffa bra. ^^,

Hann med att inhandla en fin tee också som jag föll pladask för:

(Klicka för större bild)

Skulle ju också handla lite fler sidenband i olika färger till fler rosettörhängen,
men de var slut. Så tji fick jag! Får kika på panduro i skärholmen i helgen istället.

Kommentarer
Postat av: ette

skärholmen? ska du vara här i trakterna? träffa mig då? pliiiis! pussa

2007-05-30 @ 20:17:33
Postat av: jänet.

men sis, jag sa ju det till dig! ja på lördag är jag i trakterna så om du är free då kan vi leka :-D puss

Postat av: Lina

Munnen på tröjan var väldigt lik Rocky Horror Picture Show-munnen. Bara lite onödigt vetande ;)

2007-05-31 @ 13:51:10
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Lina

Psst, det finns ett inlägg om det nu på min blogg ;)

2007-05-31 @ 14:53:39
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback