hobbyfrisör finnes.

Ibland så tvivlar jag på min kompetens inom vissa områden.
Som de flesta vet så är jag otroligt intresserad av hår och styling,
och klipper gärna mina vänners hår och så.

Som igår.
M ville få lite nya slingor i sitt hår eftersom de jag gjorde för ett tag sedan
knappt syns numera.
Tyvärr så köpte vi fel sort så vi inte fick med någon hätta (!).

Så jag fick freebasa.

Resultatet framifrån blev superfint.
Bak däremot...

Kan säga att man blir sjukt sugen på tigerkaka.


(Idag är det operation omfärgning som gäller.)

Kommentarer
Postat av: M

Spill ut till hela världen att jag slingar mitt hår...gör det! ;P

2007-05-10 @ 14:39:46
Postat av: Rawbert

Noooo avbryt operation omfärgning, vänta tills efter lördagen så jag får se :D

2007-05-10 @ 14:46:57
Postat av: sis

manne, att du slingar håret är väl ingen hemlis? alla vet väl att du är lite smygbög ;) ta kort på tigerkakan, jag vill också se.. haha :)

2007-05-11 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback