footloose

Back home i örebro och det är skööönt vill jag lova.
M och jag har varit på resande fot sen i fredags och är aptrötta.
Var på bio i fredags och såg spiderman 3.
Som sög.
Jävla skitfilm.

Efter det tuffade vi till flen eftersom vi skulle till hufvudstaden på 2årskalas
på lördagen, och jag skulle dessutom till systemet och skriva papper och så
till i sommar. Ska jobba mellan 13 juni & 11 aug vilket känns skönt.

Lördagen var lite småtuff med en lång bilresa och 2årskalas = M A S S A småbarn allovertheplace.
Men det var roligt och träffa Olle och Nomi igen, älskar de små krypen ; )
Men kalas tär på en. Very mucho.

Så idag for M och jag hem tidigt med ett bra tåg som inte tar över två timmar, som typ
alla andra tåg tar. Lite tråkigt att lämna H-stuga och hundarna när det är så fint väder,
bara för att klämma in sig i en lägenhet, men ändå väldigt skönt att komma hem och ta det
lugnt.

Så.
Redogörelse av vår helg:  √ Check!

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Told you, Spiderman 3 verkade inte bra.... robert har alltid rätt!

Synd att vi inte hann ses i lördags :c

toodles

2007-05-06 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback