examen

Har tänkt på en lite underlig sak.
Jag tar ju som bekant ut min examen nu till sommaren *glädjeskutt*
men det blir liksom ingen ceremoni eller så.
Och är inte det konstigt?

När man går ut gymnasiet blir det ett hejdundrans kalas, fast man egentligen
inte "gjort" något speciellt. Man tycker ju att det är NU , när man faktiskt har genomfört
något stort, som man borde få en fest á la pompa och ståt!  (hint hint!)

Så därför ger jag här lite tips på saker jag vill ha!
;)


Smyckeskrin i ny, fräsch tappning. Me love mönstret.
Skulle behöva en snygg förvaring till mina (måååånga) smycken. (Asos.com)


Soffkuddar i åh så snygga färger. (Asos.com)


Dörrmatta i mitt favvomönster. (Asos.com)

Lite hintar sådär.

Kommentarer
Postat av: M

Hmm ordnar du en fest så kommer jag gå på den.... så långt sträcker jag mig. :)

2007-05-07 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback