dagen efter.

Ja, gud vilken fest det blev igår.
Den bästa på längelänge!

Det hände så sjukt många roliga saker så jag förtäljer lite i kortformat:
- Världens bästa festlokal, innehållande stuga och fotbollsplan
- Sjukt mycket människor
- Grillning, brännboll, kubb och fotboll...
- Jänet var full som en kastrull, men inte ensam om den saken ;)
- Dans på hög nivå!
- Vissa sexuella förbindelser i omklädningsrummen
- Streaking halvnakna över fotbollsplanen i mörkret, hahaha!
- Marcus och fröken J hade en vem-blir-fullast-fort-tävling...
- A bit of tjejhångel *visslar*
- Sängen välkomnade M och mig vid 06-tiden.

Mmm. Får se om jag lägger upp lite bildbevis från kvällen ^^,
Grymt kul var det allihop! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

thanks sweetie!
kram!

Postat av: Ellen

Inte alls avis. Nejdå. *muttrar lite över min helg med magsjuka*

2007-05-21 @ 07:59:28
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se
Postat av: Tomas

det var verkligen grymt kul ^^

2007-05-21 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback