värdig.

Jag tycker för övrigt att jag borde få bli rik.
Jag skulle passa skitbra som rik.

Inreda lägenheten med kristallkrona och alltid duka med silverbestick.
Alltid klä mig skitsnyggt, tänk flawless, och never skulle jag ha en dålig hårdag.
Jag skulle bjuda alla mina vänner på helrör på krogen, och fixa in oss på alla
supercoolabratiga klubbar...överallt..
Ja, och så skulle jag donera skitmycket till behövande, etc etc...

Så...
Ge mig mina hundramiljardersmiljoner, nu.

(eventuella påståenden rörande ytligheter, ignoreras till fullo)


Kommentarer
Postat av: Rawbert

Mmm jag håller faktiskt med att du skulle passa som rik, antagligen mer än mig... tror jag inte skulle förändra så mkt till en början iaf, men skönt att slippa tänka på vad saker kostar iaf ;)

2007-03-05 @ 01:22:19
Postat av: Asgeiralicia

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback