stuprörsdilemma

Vi hade lite av en situation här i förmiddags.
Om min outfit.

Okej att jag kanske inte har den ultimata stuprörsjeanskroppen. Men jag gjorde ett undantag idag.
För sååå hemskt ser det ändå inte ut. Och jag tyckte imorse att det var fint tillochmed.

Men spegeln måste ha ljugit, för Ms kommentar var följande:

 "Du ser så...hmm...feministisk ut idag. Det är nog byxorna som gör det."


Tönt.

---
Konstaterande:
Alla andra ser moderiktiga ut i stuprör.
Men inte fröken J.
För hon ser feministisk ut.

Kommentarer
Postat av: Patte

Haha klockren kommentar av M :D

2007-03-26 @ 14:34:40
Postat av: M

Tror det är dina nya ultrafeministiska attityd som lyser igenom.. jeansen...OM du inte vill att jag ska vara ärlig så får du säga det! :)

2007-03-26 @ 15:21:49
Postat av: M

Haha tack Patzy! ;)

2007-03-26 @ 15:22:33
Postat av: Majowitch

Och feministiskt är fan så mycket coolare än moderiktigt!!!! Så be happy :-)

2007-03-26 @ 20:53:53
Postat av: Sandra

Hum.. okej men feministisk är nog inget negativs..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback