sagan om kudden

Jag har i typ två år sovit på the worst kudde ever made.
I början var den stor och fluffig och alldeles jätteskön...

...men den har liksom succesivt förvandlats till en pösig och ofluffig
varelse som inte alls är med i matchen längre...

Men nu i helgen så bestämde jag mig för att måttet var rågat,
och att kudden without fluff, hade gjort sitt. Så efter en rajd på IKEA
så hade jag hittat mig en ny sängkamrat (förutom M dårå).

Och gissa om jag är glad nu! No more ont i nacken & no more vakna
på natten för att fluffa kudden! Nu är det bara att zZzova lugnt och skönt!


(har jag nämt att jag har något av en kuddfetisch? nehe, då går vi nog inte in på det ytterligare...)

Kommentarer
Postat av: Maggie Grace

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback