Robert Wells goes aerobics

Jag älskar att träna.
Inte all typ av träning måste sägas. Typ löpning och spinning dör jag hellre än att träna.
Men jag tränar med glädje bollsporter, aerobics dance, funk och step. Med mycket glädje till och med!

Det enda som stör mitt glädjerus på träningen är när...:

1. ...den ordinarie instruktören är borta, och en annan dålig jävel ersätter min instruktör.
Sånt fuckar upp mig helt.

2. ...ersättaren from hell varken har taktkänsla eller förmågan att forma ett roligt pass.

3. ...den ovannämnda personen har den sämsta musiksmaken ever. in. this. life.
Ja, för när man helt självmant (ej under hot alltså!) yttrar orden: "Den här musiken gör mig så glad,
det är Robert Wells!"
Då vet man.

Ibland stör det mig så mycket att jag känner att jag har lust att gå därifrån... i protest.
Men då finns ju chansen fortfarande att hon inte ens hajar att hon gör något fel.

Så jag är kvar.
Men jag ser till att ge henne the evil eye, i hopp om att hon ska fatta.
(Fast jag inombords mest vill sparka henne i magen.
Och skrika att VEM FAN VILL TRÄNA TILL ROBERT WELLS?!!?!)

Kommentarer
Postat av: Rawbert

KONFRONTATION!

2007-03-06 @ 02:08:40
Postat av: Manne D

.. hur menar du då Robert? sticka en kniv i henne? Jag är lite dålig på konfrontationer så jag vet aldrig hur man ska göra.

2007-03-06 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback