olalala salo..

Min helg i korthet:

♦ tandläkaren i fredags. hade veckans finaste tänder enligt henne. damn I'm good.
♦ besök hos kusinvitamin mfl. och deras söta lilla maja som nästan går vid 8,5 månader (!)
♦ IKEA och Skärholmen på lördagen med mami. note to self: aldrig aldrig mer IKEA på en lördag.
♦ melodifestivalen, och vilka vann om inte mina all-time favourites?! I lalalalove, Ola!!
♦ äntligen får jag träffa M igen! att man kan sakna någon så mycket efter bara 2 dgrs frånvaro...
   ( I ♥ you M )

...nu tar jag och mina fina tänder och säger adjö tills imorgon..

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Berätta gärna hemligheten bakom fina tänder !

2007-03-12 @ 19:01:10
Postat av: Cissi

Jaha...jag ser minsann att du va på IKEA och Skärholmen samtidigt som mig o ändå så såg vi inte varandra...*morr* =)

2007-03-13 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback