oh oh oh tjejer...

Så är det den internationella kvinnodagen!

Jag firade detta som en tok i skolan idag.

Jag började med lite diskreta nickningar till förbipasserande
som jag bedömde vara kvinnor.
Men så tänkte jag att det var en lite för liten ansträgning, dagen till ära.

Så jag började istället vinka och ge glada tillrop i stil med:
-YOU GO GIRL!!

(Här kanske man tycker att det skulle ha räckt, men icke. Ska det firas så ska det firas.)
Så jag upgraderade mina yttringar till:
-Tjejerna är bäst, killarna är sämst! uahuahuah!!

Och varför stanna nu, när man är on the go liksom?

...så jag avslutade det hela med en dask på stjärten och ett kraftfullt:
-Vaginal power!
-Mammograf this, darling!
-Ropen skalla, äggstockar åt alla!


(Måhända att detta scenario utspelade sig i Frökens huvud, och inte IRL.
Men va fasen. Kom vi inte överens om att det var tanken som räknades? hi hi hi)

Kommentarer
Postat av: Rawbert

du är ju knäpp

2007-03-08 @ 16:37:37
Postat av: Ellen

Jag förstår precis. Du vågade inte när inte jag var där. Annars hade vi ju kunnat bränna bh:n vid forumcafét. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback