no tandtroll här inte!

Eftersom a certain somebody vill veta min hemlighet bakom mina fina* tänder,
så tänkte jag ge några tips som kan ge er ett colgateleende också.

Steg ett: För bästa resultat bör man inleda processen med att slå ut sin ena framtand.
Se till att tandläkaren gör så att plasttanden inte är samma färg som resten av tänderna.
Effekten blir so much tydligare då.

Steg två: Se till att du föds med snälla föräldrar som kan hjälpa till att betala tandläkarbesöken.

Steg tre: Se till att överdrivet hålla dina tänder rena, borsta typ 7 timmar om dagen. Skölj alltid
munnen med fluor, och tugga alltid flourtabletter/tuggummin. Använd också plackers maniskt.

...gör du detta så får du garanterat lika fina tänder som moi!


* fina och fina... det kan ju diskuteras kanske.. men jag har inga hål och så har jag
   ett väääldigt exemplariskt tandkött :-)

Kommentarer
Postat av: Sonja

ja det hela hänger på hur man preparerar tandköttet innan tänderna växer upp, detta är föräldrarnas ansvar.

jag har heller inte haft några hål som jag vet om. men nu vågar jag inte gå till tandläkaren för vem vet!

Postat av: Josh Holloway

Great .Now i can say thank you!

2009-12-17 @ 13:49:47
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback