min sis och jag

Om det är nån i mitt liv, som aaaalltid får mig att le,
som hamnar i situationer som iiingen annan gör,
som lyckas med det mest omöjliga,
och som skriver långa, långa (lååånga) brev om hur kärleken
är fucked up, och om hur vi ska starta kollektiv och parta upp alla
våra pengar, och sen leva lyckliga i alla våra dagar....

...då pratar vi om min bästaste, bästa henriette!
Jag vet verkligen inte vad/vem jag skulle vara idag utan dig vid min sida.
Tänk allt vi gått igenom tillsammans... I löööööv you babe. ♥


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Fan, är ju lönlöst att få tag i en lght via Öbo när man bara har drygt 200p som jag :( Tack förresten! Det har gått bra de två första dagarna på jobbet iaf. Känns ok än så länge. Vem känner du där då? Jobbar hon med Volvo-projektet också? Finns ju många andra uppdrag som VM Media har.

Postat av: Emelinda

Fan, är ju lönlöst att få tag i en lght via Öbo när man bara har drygt 200p som jag :( Tack förresten! Det har gått bra de två första dagarna på jobbet iaf. Känns ok än så länge. Vem känner du där då? Jobbar hon med Volvo-projektet också? Finns ju många andra uppdrag som VM Media har.

2007-03-20 @ 22:10:19
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: sis

babe.. this made my day!! du är underbar, och jag älskar dig så otroligt mkt..

2007-03-21 @ 08:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback