material girl

Sitter här, i min nya gröna fina klänning, och pustar ut.
Jag har nämligen shoppat. Hela dagen.*
Så nu måste jag vila rumpan Margareta lite, eftersom hon ska utöva
seriöst rumpskak i kväll.**

Och på TVn är det nån madonna-special.
Just nu spelas "Material girl".


...jag tror bestämt att det är någon som försöker hinta något...

...jag ser inte aaaaaalls nån koppling...really...



*Oh men så ovanligt, tänker ni. Pffft, säger jag.

** Det är vinets fel. I suggest att ni som ska befinna er på kåren ikväll
tar på er solbrillor för att inte bländas av: dels min intensivgröna klänning,
och dels för att rumpskakande inte alltid kan beskrivas i positiva ordalag
när det gäller fröken J.
Jag har vittnen...

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Jeanette far ut o handlar så fort csn-pengen dimper ner i brevlådan, keep up the good work :)

2007-03-23 @ 23:30:07
Postat av: Volvo Cars Blog

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback