hej kondition!

Idag gjorde jag en upptäckt.
En bra sådan.

Jag tror nämligen att jag, hon-som-annars-blir-anfådd-för-inget-alls,
har återfunnit min vän konditionen.

För idag var jag så bra att jag orkade springa/gunga (vet inte vad maskinen heter) i 30 minuter,
som f.ö. är max tillåtna tid på konditionsmaskinerna.
Och jag gjorde det i högt tempo också. Det var nästan så tjejerna runt omrking mig höjde lite på
ögonbrynen, så snabb var jag.

Så nu ska jag och fru kondition försöka hitta fröken muskelmassa också.
För hon, däremot, verkar vara en jäkel på att gömma sig.

Kommentarer
Postat av: M

"Fröken muskelmass" pfft... muskelmassa är ju en herr... är inte det självklart... !
Fru kondition har jag inge problem med men fröken muskelmassa.. haha... ja vart håller världen på att ta vägen egentligen. Kvinnor som får rösta... det va det dummaste!

2007-03-29 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback