Fröken J förklarar krig

Okej.
Jag kan ta att jag inte fick se alla mina favoofavvofavvoprogram* igår.
Jag kan också ta att det faktiskt förstörde hela min inplanerade TVkväll.
Det kunde jag förlåta.
Faktiskt.

Men nu har sista bägaren satt en droppe potatis....
...för jag tar fan inte att all jävla sport** ska förstöra två tv-kvällar i RAD.

Jag säger bara:
Now. It's. On. Sportjävel.
It's ON.



* T.ex. Gilmore girls, Desperate housewifes.. *mumlar lite tyst medan jag harklar fram* Dr Phil...
** Missförstå mig inte. Jag gillar sport. Jag gillar sport så länge det inte interferar med mina TVserier.
    That's crossing the fucking line, man.

Kommentarer
Postat av: M

Mmm.. sport...

2007-03-28 @ 23:00:52
Postat av: Anonym

Vad fin du är!

2007-03-28 @ 23:26:33
Postat av: M

Vad fin du är!

2007-03-28 @ 23:26:41
Postat av: Patte

Inte för att vara taskig eller så, men om du kallar ovannämnda för favoritprogram, tycker jag att du förtjänar det...
Tack M förresten, jag antar att sista kommentaren var riktad åt mig?

2007-03-28 @ 23:47:18
Postat av: Emelinda

Haha ja han har väl nåt gammalt nummer till mig kan jag tänka mig, men jag är ju ingen mästare på att höra av mig när man bytt nr :P Fanns flera med hans namn här i Örebro på hitta.se så jag vågar inte messa & testa *asg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback