Ett sånt där pengaträd, tack.

Gårdagens post innehöll en överraskning.
Av den dåliga sorten. Nämligen en avstämningsrapport från Eon.

Crap.

Jag tror att elsnubbarna där borta har fått vår ekonomiska grund om bakfoten.
Waaaaaay om bakfoten.

Jag hade inte sagt något om det var så att vi faktiskt hade en normal inkomst.
Men 2500:- (!) är inget jag direkt har liggande i madrassen.


Så jag undrar: hundbajs i postlådan eller ett älghuvud i sängen...?
eller vilka maffiametoder använder man nuförtiden?
...jag är väldigt öppen för förslag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

En elchock vore väl ett ganska passande straff? Jag hookar up er..

2007-03-06 @ 16:56:14
Postat av: Patte

Mitt namn försvinner ibland när jag skriver. Jag vet inte om jag bör finna mig i det. Inombords skriker jag av ilska.
Nu ska jag gå och lukttesta mina nyinköpta kalsonger från eBay.

2007-03-06 @ 16:59:05
Postat av: Emelinda

Ja fy för elräkningar, vi fick en på nästan 22 000:- till Gopshusgården idag!!! : /

Postat av: Sonja

det beror på vilka maffiabröder man väljer att kontakta. det finns old school som sysslar med sånt där du nämner, och så finns det new school som hackar deras hemsidor å byter ut alla ord typ "kostnad" till "blöjbyxa"

2007-03-13 @ 00:14:55
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback