the weekend.

Åh så trevlig den här helgen var.
Ms storasyster + familj kom hit och vi myste i solen och badade i poolen, en sån där
stor uppblåsbar. (Yey, finally en pool!) Busade självklart med fina Olle och Nomi! ♥
På lördagen blev det grillning i trosa med mina friends, för att sedan gå ner till tullen.
Vet inte hur jag lyckades skjutsa malin på cykeln ner till hamnen, men det gick iallafall! (haha!)
Galen kväll på mycket vingliga ben, och mycket skratt och dans. Mer av såna kvällar i sommar, tack!


Men nu: gräsklippning!  ^^,

Kommentarer
Postat av: Mia

En helt underbar kväll om jag får be ;)

Postat av: Caroline

Såg dig inte. Men det kanske beror på att jag inte vet vem du är. Dessutom var det bra mkt folk ute i Trosa i helgen.

2007-06-15 @ 10:18:40
URL: http://line73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback