sun(ny)day

Lite trött och sliten idag efter gårdagens tjejfest i Trosa.
(Jaja, bring the skämt on, jag bjuder på den!)
Träffade bästabästa lena och malin och vinade oss, åt jordgubbar och hade massa
girltalk ^^, Det var inte meningen att vi skulle festa men så bidde det i slutändan i alla fall.
Dans, dans, dans på kära tullen där vi också mötte upp sis som var kär och galen!

♥ Såå skönt att få träffa mina favvotjejer igen, ni är verkligen världens bästa! ♥

Idag har jag firat mitt lilla kusinbarn som fyllde 1 år! Satt i solen och åt tårta och lekte
med en hel drös med barn. Skön avslutning på helgen!

Hoppas ni haft en skön midsommar!
(En  notering: Varför kom det fina vädret nu och  inte för två dagar sedan?
...typiskt svensk midsommar, I guess...

Kommentarer
Postat av: sis

babe! det var såååå kul att se dig igen.. har saknat dig som en tokig!! puss

2007-06-25 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback