om jag bara...

...kunde få ett jobb som informatör...
Jag är så less på att behöva leva på minimum hela tiden och att aldrig få ha
riktigt ledigt med M eftersom vi båda måste jobba hela somrarna.
Nu eftersom jag har min examen så hoppas jag verkligen att jag kan få ett
jobb så att vi får det lite bättre. Det är allra tråkigast på somrarna när det är
fint väder och man bara vill vara med varandra och sina vänner och bara få ha
semester ihop... suck!

Hur skönt kommer det inte bli när vi båda har jobb?

Jag längtar...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du kommer i alla fall få ett jobb före mig. Var glad för det du, medan jag sitter och är grön av avund och pluggar när du får feta lönen och ett toppjobb! :-D

Postat av: Askfelicia

Interesting. No more comment :)

2009-07-21 @ 12:58:44
URL: http://askfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback