gräsligt!

Idag har jag, istället för att vara housewife, lekt man och klippt gräsmattorna kring huset.
På en sån däringa åkgräsklippare, soft nog.
Hade tagit mig hundra timmar minst annars på all denna mark.

Men när M skulle byta av mig, så pajade han gräsklipparen typ.
Hällde i diesel istället för bensin, drummeln.
Så det tog oss hela dagen att fixa så att den fungerar igen,
och som tur är så gick den inte sönder.

M har lite serious uppmanning att göra.
Vill ju inte passera honom i mansgöra, so to say.

Men solbränd blev jag så det ger mig väl lite kvinno-fåfänga-poäng antar jag.

Kommentarer
Postat av: M

Vafan vilka påhopp, det var ju jag som stod på knä och mekade med gräsklipparen och slanga ur all jävla disel ur tanken.
Bra att veta för er andra, disel har en ganska rund och len smak medan bensin har en jäkligt besk smak, typ som maskrosor. Bensinen var 98oktanig, vet inte hur de andra smakar :D
Hur som helst så vet ju alla hur manlig jag är så jag behöver väl inte oroa mig :P

2007-06-05 @ 21:15:55
Postat av: M

OCH BTW, med "vi" menar jeanette att hon sitter i en slänt och tittar på när jag har fingrarna i en motor. :)

2007-06-05 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback