för den som bryr sig.

Så är en midsommareftermiddag snart över också.
Regnigt och kladdigt väder har det varit i flen, och skulle det vara så att
någon (jävel) har haft det soligt och varmt så kan den mycket gärna vara tyst. Men dansat kring
midsommarstång har vi gjort iallafall. I gummistövlar.

Och om ni behöver material till nästa intresseklubbsmöte kan jag även informera om att
jag och M ska grilla ikväll. Ja, trots att det regnar.
Är det midsommar så är det fan midsommar och då ska det grillas!

Men nu kallar en liten busig tvååring på mig med bajsblöja som jag försöker undvika
att behöva byta. Jag hoppas istället att M snart inte står ut att leka med honom så att han
inser att han måste byta på pojken.
Tills dess gömmer jag mig en stund till...
...jag vill inte nedgradera min midsommar till regn, kladdigt väder och bajs.

Så.

Platoniska kindpussar,

Er tillgivna J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback