zZz

Nyss hemkommen från jobbet och jag är sooo tired. Blir ingen outfitbild idag
för jag slängde av mig kläderna (bildligt talat) så fort jag kom in. Så nu är det
mysisar som gäller.

På det så är jag hungrig som en varg. Nästan så jag börjar tugga på M...
Men jag får gott vänta en liten stund till så är maten snart klar.
(M kom just förbi gråtandes. Ja, eller typ. Han hjälper mamma-M med
maten och så råkade han smeta piri-piri på näsan. Stackars M ^^ )

Btw: Hittade
dessa som jag föll pladask för! ♥

(Är såå glad så jag spricker snart! Hoppas allt går bra!)

Kommentarer
Postat av: M

Jag såg Jeanettes "dagens outfit" och jag godkänner den. :D

2007-07-03 @ 23:21:29
Postat av: Bilalandrea

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback