platina

Alltså inte för att vara sån,
men varför är det ingen jävel som kommenterar dessa människors hår?
Får man verkligen se ut sådär?
Nu har jag hållit min mun i flera timmar och ingen, någonstans yppar något om detta (!)

Inte bara är de sådär äckligt matchande, utan också så ser de ju faktiskt inte
riktigt kloka ut. Färgen?! What's uppe med den egentligen? Sådär såg jag ut när jag
råkade bleka mitt hår fel en gång och var tvungen att göra om det med bums.

Men...
Kanske försöker de sätta en ny trend?
...eller så har de bara glömt var deras (säkert asmatchande) glasögon är nån fucking stans...


(klicka för större bild)

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Platinablont känns väldigt white trash, har alltid gjort det... bimbobrudar eller bondgrabbar.

2007-07-12 @ 02:21:29
Postat av: tove

Jag tycker personligen att victoria är skitsnygg i håret men David däremot, nja...

2007-08-03 @ 13:04:04
Postat av: Bastiannatalie

Thanks, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback