movies

Jisses vad många besökare som har droppat in helt plötsligt!
Men välkomna till min enkla boning ^^,

Tänkte uppdatera er på några av de senaste filmerna jag och M sett.
Har ni tur så kanske det slinker med något mer också, who knows.

ο Transformers
- Sjukt snygga effekter och man satt inte uttråkad en enda
   sekund. Kändes dock lite krystad stundtals när voiceovern pratade, fast
   det köper man eftersom det ändå är en seriefilm, liksom. Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥

ο Harry Potter and the Order of the Phoenix
- Som den Potterälskare jag är
   (dock mest bokformälskare) så kan jag inte mer än lalalove it! Men, filmen
   slår tyvärr inte boken och så även gäller alla Potterfilmerna. Men helt klart
   en favvis. Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥

ο Stay - En oväntad, lite äldre film (eller ja, från -05 men ändå...) som chockade
   både M och mig och var huur bra som helst. En sån där tänkarfilm som inte
   skriver en på pannan, utan ger en lite att fundera kring... Verkligen en oupptäckt pärla!
   Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥

Och vet ni vad? Jag har loosat några kilon nu, duktiga jag.
...det firade jag med att äta lite godis på lunchrasten.

Inte den smartaste fisken i sjön, I say.

Kommentarer
Postat av: Patte

Ja Stay har jag hört bra om. Filmtipset säger att jag borde tycka det är en fyra så jag borde se den. Får göra det när jag kommer hem från England. Tudiloouuu!

2007-07-18 @ 21:59:21
Postat av: sis

jag är precis hemkommen från södertälje, var och såg transformers med storasyster. me liked it too :) miss my
sis.. ni kommer väl på fredag? pussa

2007-07-19 @ 00:57:00
Postat av: viola

hej gumman.
låter som en bra plan, att fira med godis ;)
ska bli så skoj på fredag, har längtat efter att träffa er båda! kramar!

2007-07-19 @ 16:22:16
Postat av: Emelinda

Va duktig du är gumman, vill också loosa kilon ju!

Postat av: Sarah

Transformers var den värsta produktplacering jag någonsin sett på film! Det var som att se tjugofem reklaminslag på raken med värsta tillgjorda reklamkameravinklar. Undrar hur mycket General motor, Nokia och transformers-tillverkarna tjänade på den här soppan?

2007-07-26 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback