helgens bravader

Förlåt lilla blogg för mitt oengagemang under helgen, men jag har
varit på en massa skoj och inte haft en dator i syn.
Ahh, du vill veta vad jag gjort? ^^,

Well let me fill you in:
- fredag; jobb och sen direkt på fest i Trosa med mina friends. massa skoj, vin, och party.
  superkul att några av boysen från flen joinade oss.
- lördagsbakis en stund men piggnade till efter en pizza i solskenet. sen fest igen men i flen.
- söndag; attacksolning utan något som helst solskydd, allt för att hinna ikapp med solbrännan
  eftersom jag jämt jobbar. (jag skiter i de underliga röda svullnader som börjat visa sig på mig...)

Helgen har verkligen varit superrolig! Svinkul att träffa mina galna tjejer, i loooove you so ♥

Nej, nu tillbaka till solen...

*schteeeeeek*


Kommentarer
Postat av: sis

det var underbart att ha er där allihopa igen :) i´m so happy, oh so happy!

2007-07-22 @ 23:22:10
Postat av: viola

men jänet!!!!
vad har jag sagt om att sola utan solkydd. fy på dig!!!
arg puss /viola ;)

2007-07-23 @ 15:45:45
Postat av: roloj

Flytta på fötterna!

Postat av: viola

darling, nu fins det fin fina bilder från festen på min sida. hihi

2007-07-23 @ 18:30:49
Postat av: M

Hahaha... roloj: Jag tror inte Jeanette fattar vad du menar, då hon somna direkt. ;) Jag som låg vaken med dina sparkande fötter och dina djupa snarkningar fattar exakt vad du menar :P
haha men det var en jäkligt trevlig kväll hur som helst! :)

2007-07-24 @ 20:05:15
Postat av: Boysmaria

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-16 @ 12:54:21
URL: http://boysmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback