FYI

- Fröken J har klippt håret idag. *
- Övertalat moder-J att köpa en klänning och ett linne till henne.
- Nästan frontalkrockat med en annan bil. Jävligt close, I say. **

Det var about min dag i korthet.
Sådär, nu fick ni lite nytt smaskigt stoff till nästa intresseklubbsmöte.



* Ja, inte på mig själv alltså. Utan av en söt frisörska med stor rumpa. Det var så
att Siv (meine rump) såg pytteliten ut, i jämförelse.

** Det var inte fröken Js fel, det var en idiotförare som gjorde en sjuk omkörning precis
när han mötte mig. Så hårt har jag aldrig stått på bromsen. Det är sant, sis.

Kommentarer
Postat av: sis

nää, men jag kan svära på att nicklas stått så hårt på gasen.. haha! ;)

2007-07-17 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback