duktig fröken

Helgen har varit en i familjens tecken här på hällstugan. Alla syskon var hemma plus respektive,
så det har verkligen varit full house om man säger så. Därav den dåliga närvaron i bloggen.

I'm sorry.

Men nu är jag här igen och har some good news: jag har motionerat idag!
Hela ca. 6 kilometer skogsrunda med bästa majsan och Nomi sovandes i vagnen.
Förstår inte hur hon kunde sova hela vägen så det skakade. (Vi gick väääldigt fort också)

Så. Nu ska jag övertala min kropp att dunsta bort några kilon.

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej! vad dukdig du är ! Du kommer säkert få bort några kilon !

Postat av: emmely

jo det går bra men det är ju lite svårt. Speciellt idag när i åt mat ute och mammas vänner åt pizza. Det lukade så gott men jag åt min pyttipanna.

2007-07-09 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback