Dr. Homer aka. Dr. Idiot!

Så tvingade man till sig en tid på vårdcentralen iallafall, duktig som man är.
(nämnde nåt om mordhot lite tyst...)

Och fick en tid hos Dr Homer.
Ja.
Ni hörde rätt.

*tillåter en stund av skratt*

Men det visade sig att han var en riktig idiot, namnet till trots.
Av alla idioter jag träffat på olika vårdcentraler (och det är måånga!)
så var han den mest otrevliga och stressade dumfan någonsin!

Inte ville han höra vad jag hade att säga, utan avbröt mig och sa "ja, men varför är du här, idag?"
Och inte ville han rensa öronen eftersom han tyckte att det inte var "tillräckligt igentäppt".
- Vem är det som hör dåligt egentligen, du eller jag Homer?

Och när jag efter mycket övertalning och förklarande om varför man INTE får spola rent, utan måste suga rent öronen, så rensade han ena örat (kompromiss) med kommentaren:
"ja, jag får höra många nya saker idag... *suck* "

Och voilá, efter han rensat örat så hör jag bra igen, trots att det enligt honom inte var något att rensa.

...smart grabb, I say.

Pffft.

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Jag vill ju också rensa öronen, verkar sköööönt !

2007-07-26 @ 16:25:35
Postat av: Emelinda

Ja det finns verkligen en hel del idioter på vårdcentralerna *morr*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback