i'm a monster.

Jag känner mig nog aldrig så ful som jag gör när jag står i en provhytt.
Speciellt ful är jag i H&Ms provhyttar. (Ja, va fan är det för fel på deras speglar?!)
Anywho, efter denna veckas shopping så har jag funnit nya saker hos mig
själv som jag inte ens visste att jag kunde ogilla... Och jag kom på mig
själv att tänka: Herregud, vilket monster jag är, hur har jag inte sett det här innan?
Allt, ja allt, kändes vansinnesäckligt och vidrigt fult.

Jag tänkte också: konstigt att jag blev så ful, just nu? Normalt sett så tycker jag att
jag är rätt okej, måhända lite hull här o var. Men ändå okej.

M är raka motsatsen till moi.
M tränar på gym, typ hela tiden. Och han äter kosttillskott, proteiner och typ
sånt där bli-muskulös-på-fem-minuter typ av saker.
M kan äta säkert fem pizzor om dagen, utan att gå upp ett gram. Medan jag går
upp minst 5 kilo bara jag luktar på fanskapet.

Hur som haver, så känns det skönt att veta att hur ful jag än må känna mig i H&Ms
fuckingjävlakuk-hyttar, så tycker iallafall M att jag är fin. Finast i hela världen, fick jag
höra igår.

Soo, the hell med allt var provhyttar och deras dumma speglar heter.
Alla borde ha en egen M istället.
För det är vad han säger som verkligen räknas.

Kommentarer
Postat av: etteplätte

jag ser också fruktansvärd ut i provhytterna. och inte bara i H&Ms kan jag säga! men som tur är har jag också en egen M :) love you baby!

2007-01-25 @ 20:54:44
Postat av: Patte

Skönt att jag är så snygg

2007-01-25 @ 21:01:22
Postat av: Sarah

naaaw =) du är säkert inte ens ful i provhytten, det kan jag nästan lova.

Postat av: Conradnikita

Great site, keep up the great work

2010-01-25 @ 10:54:17
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback