welcome 2008!

Jag tar härmed ett mycket snorigt och hostande farväl till år 2007
och välkomnar 2008 med en varm och härlig nysning!
Fröken J är totalt genomförkyld men ska försöka fira in det nya året ikväll med
vännerna. Tråkigt att behöva missbruka nässpray och förbruka 10000000
näsdukar, men är det nyår så är det.

Jag har iaf haft ett ganska så bra år, med några få undantag. Men jag är
otroligt glad och tacksam över det jag har och har fått under året som gått.
Helt otroligt att jag fått ett jobb som jag trivs så bra med, det hade jag bara
kunnat drömma om innan!

Ha nu en riktigt trevlig nyårsafton, och skänk en tanke eller två till
mig som kommer att nysa in det nya året vid tolvslaget inatt för jag
gissar att M inte är sååå sugen på att få sig en blöt kyss av mig i detta
tillstånd! ;-)

Happy new year!

Kommentarer
Postat av: Remiiris

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback