trötter

Idag är jag tröttare än tröttast.
Haft fullt upp på jobbet hela dagen, vilket är kul... men man blir trött på köpet.

Ser fram emot imorgonkväll för då är det julbord på Svampen med jobbet!
Ska bli skoj att ses utanför jobbets väggar och som pricken över i:et så har
fina Harriet förberett med lite sång och tipspromenad att sysselsätta oss med!

Sen längtr jag veeeerkligen till helgen då vi ska på ett riktigt julmysigt julbord med
mina allra bästa vänner + pojkvänner. Vi ska äta på Taxinge Slott, och jag ser verkligen
fram emot att se vad de har att erbjuda. Jag saknar er alla där hemma! ♥

Snart är julen här på riktigt... bara snön kunde falla också!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tack men jag tar nog bilen iaf :P Latmask nr 1 ;) Har du problem med örona darling? :(

Postat av: Emelinda

Nämen usch då, lät inge kul. Resulterar i många öroninflammationer annars kan jag tänka mig!

2007-12-11 @ 21:21:24
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: ette

jag har officiellt drabbats av resfeber. jag har packat ända fram tills nu, när jag egentligen borde sova. och tur är nog det, för jag har verkligen ångest angående packningen och behöver nog en vecka på mig att fundera kring det här. jag kommer garanterat rådfråga er på fredag :) som jag för övrigt verkligen ser fram emot!! saknar er såååå.. ska bli skönt att träffa er allihopa innan jag åker! puss

2007-12-12 @ 01:24:34
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: viola

ja det ska bli så mysigt på fredag! ses då gumman!

2007-12-12 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback