t minus 17 dagar till julafton

Kära tomten, jag vill ha snö till jul.

snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö

Inte regn!

(har ni märkt vilket fult ord snö är?)

Kommentarer
Postat av: Anton

ööööj, snö är inte ett fult ord! det har inte jag märkt! och jag märker allt som är värt att märkas :P

Nu sitter jag här o väntar på ett inlägg om Idol-finalen ;) Fel tjej vann men det var ändå rätt.

2007-12-07 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback